allt går så bra

2011-10-25

Har varit jätte duktigt såhär långt in i kvällen med mitt pluggandet. Jag har gjort flera frågor, och pluggat in dom. Och läst om anteckningarna om och om igen. Ska fortsätta med det igen. Tänket bara pausa lite för att blogga.

Förresten, berättade jag för er förut om vad som har hänt med min vita tröja? isåfall så kör jag på historian igen. Det var jag som var lite för vild i skolan. Jag råkade rita en klasskamrat rakt i ansiktet med tusch. Som straff så ritade han tillbaka, men på kläderna? På min vita tröja. Den kommer ju förstöras helt och hållet när jag ska försöka och tvätta bort det, usch. Det var sista gången jag hade på mig den då. Och så var det självklar färgen rosa också, jag som hatar den färgen.

Strecken syns inte så jätte bra på bilderna. Det var bättre bilder när man såg dom på kameran. Men jag har rosa steck här och där över hela mig. På ryggen, magen, armarna... Hm, min hämnd är?



Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; jadå, själv?(:

2011-10-25 @ 19:36:37
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0