12 saker som jag står för

2011-10-26

Jag erkänner att jag själv tycker att jag är irriterad som en liten fluga.

Jag erkänner att jag hatar färgen rosa.

Jag erkänner att jag gillar en person just nu. Men vet inte om jag är 100% kär.

Jag erkänner att jag suger på matlagning.

Jag erkänner att jag har både dålig hörsel och syn.

Jag erkänner att jag kan sätta foten bakom nacken.

Jag erkänner att jag inte gillar mitt mellannamn.

Jag erkänner att jag älskar kramar.

Jag erkänner att jag kan vara omogen, elak och överdriven.  

Jag erkänner att att jag aldrig har rökt eller snusat i hela mitt liv, vilket som jag är stolt över.

Jag erkänner att jag kan börja gråta lätt.

Jag erkänner att jag skrattar ofta om dagen till ingenting.

Kommentarer
Postat av: Malcolme lule

1. Nejdå du är inte alls irriterande Linnea :D



2. Hahah det gör du säkert ;d



3. Är det Anton? jag gissar på Anton (skoja bara HAHAHA :D )



4. Det gör du säkert inte, du är säkert lika bra som mig på det (jag är sådär bra på det :) )



5. Synen har du pratat om i skolan fast hörseln, va har du verkligen dålig hörsel? ;o



6. Kan du? ;o

Det måste du visa mig någon gång :D



7. Varför inte? ;o

De som är så fina Susanne och Astrid så fina mellannamn :D



8. Gör du det visste inte ens jag... -.-



9. Nej det tror jag inte på du som alltid är så snäll och galen. :D



10. Har du inte, då säger jag bara bra jobbat Linnea ;)



11. Kan du?

Då vet jag att man ska vara snäll mot dig. :)



12. HAHAHAHAHAHA det håller jag med om att du gör hela tiden, det är faktiskt väldigt roligt när du gör det! :D :D :D

2011-10-26 @ 23:01:00



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0