19:01

2011-10-28

Kvällen rullar in, undra vad jag ska hitta på? Är trött som jag vet inte vad. Orkar inte hitta på något. Så ska bara slappa ikväll. Glo på idol med familjen och kanske ta en fika.

Är just nu lite social mot några vänner på fb och så. Är så trött att jag nästan inte orkar läsa vad de skrivet. Usch, kommer nog somna framför tv:n sedan.
Men om jag skulle gå och vara social med min syster då? känns som att jag inte har hört av henne på jätte länge. Så får se om jag ska hitta på något med henne :)

Bilden är tagen idag i skolan, men mobilkameran. Maria och Izza som är igång med lek.


och så kör vi på en bild på tönten åt vänster, och den bästa åt höger

Kommentarer
Postat av: rebecka - Hästar & Foto!

sv: ne faktist inte. har du några planer för helgen då? :)

2011-10-28 @ 19:41:21
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0