vaddå frost?

2011-10-14

Ser att det ligget frost på marken ute. Det ska inte bli så kul att vänta på bussen idag inte. Dax för mig kanske att börja klä på mig. Går fortfarande i tunna tajts och tunna tröjor med knappt någon jacka på. Men jag kanske måste tänka om lite nu, och dra fram den nya jackar med mössa och vantar.

Hur har ni det annars då, i kylan? Sitter just nu äter frukost just nu. Ska borsta tänderna och sminka mig snart. Har matte prov idag. Jippie! Kollade genom allt igår lite. Och jag får hoppas att jag klarar mig halvvägs iallafall. Såg så ut när jag kollade i matteboken, att jag kunde rätts så mke.

Men måste sticka nu, hörs ! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0