våffelkalas

2011-10-31
 

Har kommit hem från besöket i Ankarsrum nu. Vart att vara där längre än vad jag trodde. Men när vi kom dit så vart vi bjudna på våfflor. Ramona tog bilden som visas där uppe, så jag snodde den lite. Men det var gött. Sedan tog vi det bara lugnt och var tillsammans. Framåt kvällen så kom jag överrens att träffa tönten som bor i Ankarsrum som ska föreställa min vän. Så jag drog till honom med Rasmus. Först gick vi runt i hela kyliga ankarsrum. Vi pratade om torsdag och fredag, ringa Anton om och om igen. Stackaren säger jag bara. Sedan bestämde vi, eller jag bestämde att vi skulle dra hem till Malle i det varma. Där han började spela och tog kontakt med Anton igen. Försökte tvinga med honom till oss på torsdag. Men han hade tydligen mycket mera arbete att göra än vad jag trodde? Så vi ska nog träffas näst nästa helg istället :)

Känns som att hela mitt lov sprack. Skulle träffa Moa på onsdag, men hon var upptagen. Jag skulle umgås med mina töntar på torsdag och fredag. Kanske heller inte blir av. Jag skulle träffat Emelie i helgen, men hon har tävlingar osv. Så blir det när man har vänner som är upptagana dygnet runt. men jag, Herman och Malle kanske ändå ska hänga på torsdag eller nått över dagen. Får se hur det blir nu :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0