you are all that I need

2011-10-06

Usch vilket tråkigt väder. Det bara regnar hela tiden. Hur är det hos er? lika ruggigt som här? Det pratas ju om att det kommer bli storm inatt. Och att vi har blivit varnade med att ta in saker som vi är rädda om från trädgården. Ska det verkligen bli en sån stort storm?

Sitter iallafall ensamen hemma i det här kalla huset. Om man inte räknar bort Anna då, hon sitter i tv-rummet. Pappa och Robin drog för en stund sedan. Till Loftahammar för att kolla på någon bil. Och mamma är i stan och hjälper någon flytta eller något liknaden.

Så jag och Anna får ta hand om varandra sålänge. Laga mat till oss själva och elda, haha. Vi ska nog sattsa på att äta kyckling som middag. Eller kycklingtacos? vi har inte riktigt bestämt oss för vad.


en random bild från någon lektion från tidigare skoldagar ~


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0