you are my sunshine

2011-10-18

Jag antar att det bara är för mig att sätta igång med mitt pluggande. Fick reda på idag att jag skulle ha två prov till nästa vecka. Så att det skulle blivit 6 prov för mig på en och en halv vecka + massa läxor? Och det kände jag på direkten att jag skulle ge upp innan jag hade försökt och fått F i alla prov. Så jag bad om att få göra dom efter lovet istället. Och tack gode gud så fick jag det. Så att jag kan lägga ner min energi till geografin till imorgon, och No och svenskan nästa vecka.

Maten förut, kycklingsalladen, gick knappt att äta. För att storebroder hade ansvar över kycklingen. Och han vill ju ha stark mat, så han dränkte kycklingen med massvis av kryddor. Det första jag gör är att ta den största kycklingbiten och stoppade bara in den i munnen för att äta. Snacka om att jag dog. Jag känner faktiskt värme i min mun ännu. Och det var ett bra tag sedan vi åt? så ah, hah. 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0