you have my heart in your hand

2011-10-18

Grymt seg kväll framför böckerna. Ändå så lär jag mig inte så mke av det jag sitter och läser om. Kan inte fokusera, tänker på en massa annat som inte vill ut ur mitt huvud.
Men jag tror iallafall att jag kommer klara ungefär halva hemkunskapsprovet imorgon? Och då borde jag ligga skapligt ändå. Eftersom jag lyssnar på lektionerna, är seriöst, är posetiv, gör uppgifterna och blir klar med allting först :) och så är läraren grymt snäll och det känns som att jag är en liten favorit hos henne? Så får se iallafall.

Hör just nu att 2 ½ men börjar på tv:n. Så om jag ska sticka dit och glo lite? hörs :)


Har fortfarande inte sett de nya avsnitt. Med den nya "Charlie". Anna satt och berättade om dom avsnitten just nu, och det låter lite knasigt? haha. Men får ta och göra det någon dag, måste komma ihåg. För är lite nyfiken om de.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0