27 september 2011

2011-09-27

Har varit hemma runt två timmar nu kanske. Så det är väl dax för ett inlägg? Ska ändå gå nu så fort jag är klar. Och sätta mig framför böckerna igen. Men den här gången med mammas hjälp, så då kanske jag kommer någon vart. Hoppas iallafall att jag hinner med allt i geografin ikväll, så jag slippert sen.

Idag så blir bloggen ett år. Ojoj, känns ju inte så länge sedan jag startade den. Ska jag fira med en helt ny design. Vet nog en bekant redan nu som gör superfina designer till bloggar. Så om jag ska fråga henne igen.





Idag är det ingen vanligt dag för det är bloggens födelsedag, hurra hurra hurra! haha nej, det var för töntigt ;d


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0