bussen går snart

2011-09-05

Tänkte skriva till er innan jag springer upp till bussen. Den går inte förrens halv, så det är inte en jätte brådska. Har iallafall fixat mig lite ock så. Har bara suttit och glott på tv nu till tiden slog in. Vet inte vart jag ska ta vägen i stan sedan. Eftersom jag inte har några pengar alls på mobilen så jag kan ju inte nå mamma och Anna. Då skulle ju gå på stan också en stund. Men får se om jag hittar eller når dom på ett annat sett ;) hörs ikväll iallafall! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0