det är lent och mjukt

2011-09-05

Sitter just nu i tv- rummet och kollar på Idol och äter tacos. Väldigt mysigt och gott. Undra vem som blir kvällens bästa? Om det kommer någon med en otrolig röst.

Har då klippt mig. Ser inte så mke skillnad. Tog somsagt bara lite på topparna och så. Ska fundera över en ny frisys sen ska jag dra in igen. Har ni några bra ideèr och tips om snygga frisyrer? :) skulle uppskattas.
Köpte en ny jacka också. Den är nästan som åretrunt jacka, haha. Men det funkar utmärkt till vintar som våren och hösten. Men det blir någon bra. Ni kan få se en bild på den imorgon, förmodligen blir det inte av ikväll.
Men ska sätta mig vid Idol igen :) hörs !

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0