du vet vad jag känner för dig

2011-09-17

Har precis kommit in från en jätte mysig promendag med Chivas,allt var så perfekt. Solen lös i ögonen, vinden var lätt. Chivas löd mig och gick helt perfekt och busade lite. Och så lite svag bra musik på. Det kunde inte bli bättre.

Nu vet jag inte redigt vad jag ska göra. Jag börjar undra vart min familj är och hur länge jag ska vara ensamen med gnällspiken. Jag hör hur han börjar gnälla igen. Typiskt att han ska vara som en vallhund. Att ingen får gå ifrån honom och han måste ha koll på alla. Jaha, jaja, vad ska jag hitta på nu?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0