en good start på sin helg

2011-09-23


Nu så sitter man ensamen hemma i soffan med sin syster. Jag fastnade vid någon film som går nu på tv, efter Idol. Den verkar skapligt bra, Resan till jordens medelpunkt heter den. Går antagligen på fyran?

Dagen och kvällen med vännerna var helt lyckad. Har haft det jätte kul och mysigt. Maten var verkligen god, och orkar nog ingenting mera nu ikväll.

Men ska gå tillbaka till soffan och sova lite. Får se när filmen är slut, så får jag hoppas att jag orkar att plugga lite efteråt. Jag behöver verkligen att göra det. Men så är jag en lat person som inte får så mke gjort när det gäller läxor ;o Men jag ska ta i tag i det hela dagen imorgon. Och så blir det att träffa Emelie på söndag. Så min helg rinner nog bara iväg skulle jag tro. Men vi hörs! får se om jag drar något inlägg senare :)


 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0