en icke godkänd helg

2011-09-04

Känner mig inte så jätte mke bättre idag heller. Söndag är det idag, innebär skola imorgon. Hoppas att jag mår bättre då. Att min sjuka försvinner under dagen nu, och natten. Idag vart det inte att sova ut så mke. Gick upp mellan 10 och 11. Rätts så okej ändå. Den här förkylningen förstörde min helg toltalt. Har bara varit hängig hela tiden, och snorig. Det ändå roliga som har hänt, var ju förmiddagen i fredags då jag fortfarande var i Fårbo :) 

Just nu är det jätte fint väder ute, solen är framme. Och alla som är hemma är ute och far. Vill också gå ut och hitta på någon. Men jag vill också in ta risken och bli ännu med sjuk. Så jag stannar inne och försöker hålla mig så varm som det går.


Kolla vilken gammal söt bild som jag hittade :') kände tvong att visa upp den. Det är i Gunnebo i min gamla klass, i nollan kanske. Eller som vi kallade det för, Trulle. Hahah, snygg jag är. 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0