en skön sol ute med en vind

2011-09-14

Kommit hem från en sväng inne på Maxi. Var där för andra gången, och jag börjar redan lära mig affären. Köpte tajts till på fredag, skolfoto. Och mat såklart.
Nu är jag hemma igen. Vet precis vad jag ska göra. Sätta mig framför svenskan. Känner lite stress i mig. Det ska ju vara helt färdigt imorgon. Och jag jobbade aldrig med läxorna igår. Hahah, kanske inte var så smart av mig.

Bara jag som märkte att det var storm igår när man skulle sova. Blåste ju enormt. Det är en väldigt kall vind idag med. Men inte lika farligt iallafall. Trodde seriöst att huset skulle blåsa bort eller ett träd skulle falla på vårat hus. Usch, hoppas verkligen att det lugnar ner sig ;o

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0