envisa hund

2011-09-17

Pappa pratade någonting om att jag fick sova ut idag? hm.. hur gick det. Det går inte så perfekt när det finns en hund i huset. Som sätter sig precis vid min dörr och ylar och gnäller. Bara för att ingen är hemma och han är ensamen, och vet att jag ligger och sover där inne. Men sen vart han tyst. Men då hade jag redag hunnit blivit klarvaken. Så nu har jag kommit upp ur sängen också.
Och jag får nog tänka bort frukosten för nu begär Chivas att jag ska gå ut med honom. Gud vad hunden vill och får. Men det är väl bara att sätta på skorna och traska ut.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0