everywhere i go it's you I see

2011-09-04

Har suttit nu i hela eftermiddagen och läst. Har försökt gott som att blivit klar med boken "Expert på rodna". Men den tar ju aldrig slut. Har ungefär 100 sidor kvar. Men idag orkar jag iallafall läsa boken, om man jämnför från igår. Men boken är faktiskt rätts så bra. Inte så urtrist som jag trodde från första början att den skulle vara. Den duger iallafall. Även att den inte precis är min typ av bok.

Nu så ska jag skriva till lille käraste Emmy. Sedan ska jag återvända till boken. Så att jag blir klar med den tills imorgon på svenska lektionen. Mår faktiskt lite bättre nu också. Så det kanske blir skola för mig imorgon, tackar ! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0