God kväll

2011-09-19

Sitter just nu och kollar på Idol som är paus på för stunden. Så tänkte springa hit och dra ett inlägg för er. Har bara gjort en under hela dagen kom jag på. Men jag ska iallafall kolla klat på programmet. Ska väl försöka och plugga där imellan lite också. Och sedan sätte mig med det helt efter Idol då. Vet inte hur mke läxor vi har, ligger en hel hög här bredvid mig. Med massvis av böcker och papper. Hoppas iallafall att jag klarar mig.

Men nu hör jag signalen av Idol, vilket betyder att det börjar igen. Hahah, vi hörs allesammans! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0