hösten 2011 påväg?..

2011-09-07

Då så var natten slut. Har sovit jätte skönt och djupt inatt. Så jag envisade om att gå upp idag. Men nu har jag fötterna på jorden igen. Är helt tyst i huset. Är uppe själv. Folket jobbar och sover.

Ett väldigt regnt och blåsig väder är det idag. Man märker att hösten är på väg. Man ser ju redan gula löv på träden. Eller de har man gjort väldigt länge. Och det är inte någon rolig känsla. Tycker inte jag iallafall. För då känner man att sommaren är helt slut...



Men ska dra till skolan nu. Vi hörs senare! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0