I miss you so much, my friend

2011-09-19

Jag vet att bilden är uttjatad ~

Då är man inte hundvakt längre. Carola har kommit hem igen från Spanien, med sin familj. Så hon kom och hämtade Chivas för någon timme sedan nu. Kommer nog sakna den där gnälliga och envisa vovven.

Sitter just nu här och äter choklad. Det är egentligen mat snart. Men jaja, jag orkar den med. Skolan idag har varit helt okej. Har bara fått reda på att jag har tusen läxor och prov. Så det blir att sätta sig och plugga efter middagen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu finns vinnarna på dagens blogg uppe, så kolla in detta inlägg för att se om du vann eller inte och så finns det en ny omgång du kan anmäla dig till: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/september/199-vinnare-dagens-blogg.html#comment :)

2011-09-19 @ 20:25:48
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0