it's you and me in my dreams

2011-09-29

Två dagar i rad som vi har fått sluta en aning tidigare. Känns skönt, vädligt skönt. Var i stan idag med halva skolan. Kollade på en teater. En teater som har varit sann och hänt på riktigt en gång i tiden. För min del så sög den, fast väldigt sorgligt om man tänker på att allt hade hänt på riktigt.
Vi hade "engelskaprov" idag med. Det gick väl skapligt för mig. Iallafall så att jag blir godkänd. Känner panik i mig för det förbaskande geografin. Fick reda på att alla frågor som jag kämpade med i går, och som läraren hade sagt skulle komma med på provet, inte kommer att komma med på provet. Något av det. Känner mig väldigt besviken och stressad.


bild från bussen idag in till stan. Då jag och mina två vänner + några tre-fryra personer till fick åka en stor hallensbuss själva för att vi kom försent en liten stund. Så vi fick inte plats i de andra bussarna där alla andra våra vänner satt i, haha. 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0