jag kan för engångs skull känna mig stolt

2011-09-28


Jag är äntligen klar med geografin! :D gud vad glad jag blev nu. Att jag slipper att tänka hela dagarna att jag måste ta och läsa massa om afrika. Nu gäller det bara att läsa genom det några gånger per dag så att det sitter tills på måndag. Så får jag hoppas på att jag klarar av det.

Hann faktiskt klart med läxan precis till tid för Idol. Så ikväll så missade jag det inte iaf. Det börjar snart igen. Då får vi veta vilka som åker ut och vilka som fortsätter. Vet faktiskt inte vem jag håller för. Har ingen favorit än precis, känns som att jag inte alls har någon koll på't längre.

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0