kan allergier försvinna?

2011-09-09

Det är en fredagskväll, jag är fri, klockan har inte slagit tolv en, och jag är stortsätt stendöd. Hur kan jag vara så här trött egentligen? Har min vecka varit så jobbig, utan att jag har tänkt på't? haha.
"Gästerna" har inte åkt hem än. Så vill inte gå och lägga mig bara, när man har folk i huset. Väntar isf tills de åker. Vilket som kommer ta ett tag. Men jag känner ju inte av Shellby. Är ju pälsallergier, och jag har inte känt av någonting i näsan eller ögonen. Håller min allergi på att åka bort kanske? Är iallafall överlycklig att jag slipper gå och snörvla mig och klia i ögonen hela tiden.

Har inget mer roligt att berätta. Inget speciellt iallafall. Såg nu när jag loggade in att jag hade fått en kommentar. Och det var från en tjej som heter Molly som har hittat till min blogg. Känns som att hon har följt mig hela min väg i bloggvärlden. Men nu har jag inte hört något av henne under hela 2011 känns det som. Så blev jätte glad när jag såg att hon hade skrivit :) tror iallafall att det är samma Molly...?

Kommentarer
Postat av: MOLLY!!! :D

yeyh, det är samma Molly Polly hääär! :DD

Har inte haft tid att följa din blog, jag är LEDSEN

för det!! :'( Har missat så sjuuuukt mycket!

Jag har flyttat lite och sen har jag haft fullt upp.

Men nu hoppas jag att jag kommer igång lite :D



PS: ALLA SOM LÄSER DENNA KOMENTAR!

LINNEAS BLOG ÄGEER!!!!

DEN ÄR HELT UNDERBAR!

FÖLJ DEN OCH KOMENTERA!!!!!!!!!

:D

2011-09-10 @ 15:12:19



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0