kommentar o svar

2011-09-03

Fick en liten kommentar i inlägget Bort med rödis hit med lilis som jag tänkte ge ett svar på. Alltid lika kul när ni är aktiva och kommenterar :)

Postad av: Anonym
Kommentar: vad helvete menar du med rubriken? XD
Svar: haha ja, det var bara någon som jag skrev ner. Jag tänkte inte ens vad jag skrev, hade ingen fantasti till någon bättre rubrik. Men det jag menar är att inlägget handlade lite om min mobil. Och min gamla som nu är sönder, vad röd. Och den som jag har tagit över nu är lila. Så jag tänkte, jag kommer ju slänga bort "rödis" nu, och så får jag "lilis" som min nya vän. Så då vart det Bort med rödis hit med lilis.

Hoppas att du förstår, och ni andra också. För jag kan ju erkänna som ni också kanske har märkt nu att jag inte precis är expert på att förklara ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0