kort inlägg

2011-09-24

Inte så länge sedan då jag satt vid köksbordet och åt frukost. Vaknade väldigt sent idag, usch. Ska iallafall gå och stänga in mig på mitt rum nu. Sätta på lite musik och börja plugga. Försöka bli klar med svenskan, och sedan få in lite i skallen om religion.

Jag kom på nu, att jag redan har gått i skolan nu i en månad och två dagar. Gud vad tiden går alltså. Men det är bara att ta i tag och kämpa.
Nu när det blir den 27:de i veckan, så har jag haft bloggen i ett år. Kändes som att jag startade den förra veckan. Någon mer än jag som inte hänger med i tiden riktig?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0