mina ögon vill slockna

2011-09-15

Ska väl strax gå och lägga mig. Ser ingen mening att vara uppe längre när jag inte orkar någonting. Det är nästan så att jag smäller i huvudet i tangentbordet. Eller om jag gå till soffan istället där min familj sitter och lägga sig kanske? låter mer trevligare. 
Imorgon blir det uppstidning vid sex för att duscha. Skolfoto är det ju, måste vara fräsh. Har inte än redigt bestämt vad jag ska ha på mig. Men jag antar att det bara är att dra på sig något. Varför vara uppklädd egentligen. Det är bara att dra på det man brukar ha så att man visar vem man är ;)

Fick en kommentar förut, som handlar lite halft om min syn. Tror att jag drar ett svar på den imorgon istället. Eller om jag orkar och sätta mig och försöka förklara nu?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0