nu blir det duschning

2011-09-14

Har ätit min lilla kvällsmat då. Nu blir det väl bara att ställa sig i duschen. Tvätta sig och bli ren till morgondagen. Sedan är det bara svenskan kvar av dagen. Och efter det blir det sömn för mig.

Imorgon så blir det att åka till läkaren. Vid åtta, så blir ingen sovmorgon som jag hade hoppats på. Kolla upp mina ögon igen och prata om min syn. Inte det roligaste som jag vet. Speciellt när jag inte ens hör vad min läkare säger knappt. Vill gärna ha en svensk till nästa gång. Men jag hoppas iallafall att min syn blir bra igen. Vill inte se så här resten av livet om man säger så.
Sedan blir det bara att åka tillbaka till skolan och sätta sig på lektion. Vet inte vad jag har för lektionen imorgon. Vet iallafall att jag skippar gympan så att jag slipper att släpa med mig väskan. Skönt, men hörs allesammans!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0