nu blir det go fika

2011-09-07

Nu har jag iallafall lust att blogga. Så jag kör på ett inlägg nu. Ska egentligen sitta och plugga nu. Men jag har inte redigt kommit igång med skolan än. Måste börja arbeta lite mera känner jag, har inte precis vaknat av all ledighet. Men jag får väl försöka att sätta mig lite ikväll. Eller det är kväll nu, men jaja.

Nu så blir det en kvällsfika här hemma. Med syster och pappsen. Lite bullar och kex, och saft. Inget speciellt med det, vi var bara sugna.

Imorgon förresten, så kommer jag nog inte kunna blogga på hela dagen. Ska först till skolan som vanligt, sedan hem till en kompis och på kvällen på möte. Så jag vet inte redigt hur jag ska hinna meda att plugga imorgon heller? Jag måste ju ta i ta med det, får ju betyg nu liksom.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0