om allt kunde bli vanligt igen

2011-09-16

Äntligen så har jag fått tyst på hunden. Han har sprungit runt i hela huset som en galning, och självklart precis när jag blir själv hemma med. Han har tagit saker och börjat leka med och tagit sönder, gnällt och krafsat på dörren hela tiden. Så jag har haft ett väldigt hårt jobb här nu. Men tack så kom pappa hem och då vart han äntligen tyst.

Det är en fredagskväll och jag har ingenting att hitta på. Tänkte om jag skulle gå ut med Chivas, för skoj skull. Sedan vid åtta om det är så ska jag glo på Idol. En film skulle vara mysig också att glo på med. Har inte gjort det på ett bra tag känns det som. Och kanske kladdkaksmuffins att smaska på samtidigt? Jag kommer på lite saker nu som jag kan göra ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0