snart är söndagen förbi

2011-09-11

Det blev en sväng in till stan på kvällen helt oväntat. Mamma tänkte ändå åka in med Chivas för att träffa hennes vän Maire och hennes hund. Så jag och Anna hänkade. Hände en liten "olycka" med mamma när hon skulle ta i tag i Chivas koppel. Jag tjöt och skrattade åt det hela kvällen. Tills när jag kom hem, då kunde jag får stop på't. Men jag menare det, jag skrattade åt det hela kvällen när vi var där inne. Det såg så roligt ut. Mamma klarade sig ju, och hon tog ju inte illa upp heller.

Allt det där pluggandet som jag har pratat om. Jag inte blivit av alls. Få ta och sätta mig och göra det nu. Och sedan ta duschningen imorgonbittit istället. Blir lite ändrade planer, men det funkar ändå. Finns nog inget bättre än en varm dusch på morgonen.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0