svenska språket

2011-09-13

Har luggit i soffan nu hela kvällen. Kollat på idol och gosat lite med Chivas. Även att han inte redigt gillar när jag kramar om honom, han är inte precis som något gosedjur och gillar gosa, haha. 

Ska väl ta en sväng med honom ut. Så att han får friskt luft och får gå på toa. Sedan är det väl bara att sätta sig vid svenskan lite. Allt måste vara klart på torsdag, och jag har hälften kvar ungefär. Så det är väl bäst att jag sätter fart med det. 
 
Förresten, skulle göra någon slags "hälsning" till Malcolme och Anton att de är störda ;)

Kommentarer
Postat av: Malcolme lule

Haha tack för hälsningen Zeijlon (just det Linnea måste bara säga att jag och Anton är lika störda som dig, om du förstår vad jag menar ;) )

2011-09-13 @ 22:39:42
Postat av: Herman! :D

HAHA xDDDD

2011-09-14 @ 10:02:43



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0