mysig söndag

2011-09-11

Tänkte blogga lite för er. Ska väl snart hoppa in i duschen hade jag tänkt. Om vi har något varmvatten. Allt pluggandet måste jag också sätte igång med. Sedan är jag tvungen att städa mitt rum. Ser verkligen förfärligt ut där. Kom på att jag inte har städat hos Bella på jätte länge. Och det är ju inte alls bra, så får göra det med. Vill gärna göra alla saker klara innan kvällen kommer. För då kommer ju lille Chivas hit. Dax att vara hundvakt.

Så jag antar att det är bara och sätta igång med sakerna?..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0