you're all that I need

2011-09-24

Härlig känsla man får när man känner av att det kommer gå lite bra på förhöret på måndag. Har suttit stort sätt hela dagen fastklibbad vid böckerna. Svenskan har jag kommit en ganska bra bit med. Gud vad stolt jag är över mig själv.

Var även ute lite förut idag med vovven. Tog en fotorunda. Vart inte så många lyckade bilder inte. Kämpade inte så mycket för att lyckas heller.

Just nu så vill jag få med Anna till köket för att baka lite. Var länge sedan på när jag gjorde det tycker jag. Även att det kanske var förra helgen. Men det ligger blockchoklad i kylskåpet som lockar lite, kanske göra en stats med cookies?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0