vi slutade tydligen tidigare

2011-09-05

Jag tänkte blogga men jag hann inte igårkväll eller i morse. Så jag gör det nu istället. Men jag har iallafall blivit frisk nog så jag åkte till skolan idag. Då kanske några av er vad jag gör hemma nu? Men det visade sig att vi hade halv studiedag. Något som jag hade missat stort faktiskt. Även att eleverna brukar ha koll på sina frihetsdagar. Men jag fick reda på den i morse i bussen på väg till skolan att vi slutatde vid lunch. Så nu är jag hemma.

Sitter just nu och trycker i mig en macka eller två. Ska försöka få tag på mamma och pappa som jobbar. Ska till stan snart, eller senare, för att klippa mig. Kom som en överraskning till mig igår. Så jag fick inte precis chansen att tänka ut hur jag skulle klippa mig. Vill ha en helt ny frisyt och en annan färg. Men nu så ska jag bara toppa mig.



Hahah, hittade en grymt gamal bild på mig. Då jag hade långt hår. Eller det syns inte så tydligt på bilden. Men fyfan säger jag bara. Jag tror jag ska dö xd

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0