You are in my head, day and night

2011-09-30

Så är jag inkommen till huset igen. Väldigt skönt ute. Och solen lös i ögonen hela tiden. Har inte ens kollat genom bilderna än, och hinner inte att göra det heller. Men jag tror iallafall att det vart några styckna lyckade. Fotade mest på löv och sådan. Sånt som visar att hösten är på väg.

Nu ska jag ställa mig i köket och laga min middag. Familjen ska äta någon tacospaj som jag vägrar att äta själv. Usch, det är verkligen ingen rätt som jag gillar. Potatismos och tacospaj är de två maträtter som jag avskyr mest. Kan knappt känna doften av dom innan jag spyr ;o 

Ingen bild från idag ~ 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0