ju mer du spottar på mig, desto mer blommar jag

2012-04-02

Första skoldagen efter två härliga praoveckor. Dagen har varit både ner och upp. Kan ju först börja med att skryta lite, och berätta att jag klarade det där jäkla religionsprovet tillslut. Helene, läraren, fick kolla genom provet precis efter jag hade gjort det. Eftersom jag var så osäker på mig själv och trodde att jag inte hade klarat det. Hon kunde ju inte redan då sätta poäng, men hon sa iallafall att jag klarade det :) tack och lov säger jag bara!
Vi fick två lektioner i rad med svenska. Det var ju så roligt, att jobba i ett häfte över två timmar. Yoga hade vi också någon timma. Öhm.. ah. Jag skyllde på att jag inte var så vig så jag inte kunde vara med, och så är jag över-rörig, hihi :')
Just nu så sitter jag ensamen i ett nystädat hus. Pappsen är och handlar och sedan slänger lika saker på sopptippen. Så under min ensamna tid har jag städat hela huset. Hade lust att bli till en ängel igen. Har även lagat mat idag osvosv. Så jag har varit en redig super ängel, hihi. Robin har varit här idag också. Alltid lika roligt att se sin bror!

Kommentarer
Postat av: Isabella

sv; Samma :)

2012-04-03 @ 20:20:56
URL: http://beellizzen.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0