det kallas för tidsfördriv


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? ingenaning
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3 tror jag
Vad tycker du om kärlek? beror på ju
När kramade du någon sist? - idag
Kramade du någon speciell person? - jadå
Har du svårt för att bli kär? - nja, tyvärr
När kysste/hånglade du med någon sist? - ingenaing
Ångrar du det? – -
Är du singel? - ah
När fick du senast en komplimang? - idag kanske?
Har du hånglat med någon av samma kön? - nejdå

HAR DU NÅGONSIN:
Playat? – nej
Hånglat med nån riktigt ful? – njae
Hånglat med fler än 50 pers? - ne
Gjort något riktigt dumt? - har väl alla
Gjort något du verkligen ångrar? - mjo
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? – ao
Slagit ner någon? - Slagit ner och slagit ner.. 
Skämts över dina föräldrar? – haha ah
Skämts över dig själv? - aoo
Sagt jag älskar dig och menat det? – jodå
Tar du droger? nej
Vad hatar du verkligen? – jadu, finns mke  
Varit kär? - jao
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – inte riktigt stenkär i, men gillat
Är du ensam nu? – nej
Vill du gifta dig? – njae
Vill du ha barn? - ah, någongång

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - lille jag
Såg dig gråta? - Om "kyletårar" räknas? så var det Maria idag när jag fick tårar för att det var så himlans kallt.
Fick dig att börja gråta? - kylan somsagt
Du gick på bio med? - ingenaning faktiskt ;o
Skällde på dig? – det måste nog ha varit Mäggän

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - kyletårarna dådå
Kramat någon? ja
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - tror inte det
Sjungit? – såklart
Saknat någon? - mjo
Vem? – massa

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; jag mådde illa, hade svinont i magen och huvudet! Fast mår mycket bättre nu tack!(:

2012-02-02 @ 23:08:45
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0