skriver ett snabbinlägg

2012-02-15

Hade sutti och skrivit ett bra inlägg till er nyss. Men tror ni inte att jag kommer imot knappen och raderar allt? och jag hade ju redan ont om tid då, så nu får det här gå lite fort.

Sitter hemma hos Marie just nu. Ska snart ut till ovädret igen. Är det bara Västervik som har värsta snöovädret eller? med massa blåst och snö. Usch, allt det här vita kan ju smälta bort nu tycker jag. Ska iallafall gå och kolla på lägenheten/huset igen med mamma, Robin och Anna. Känns väl lite roligt. Att få se hur sitt andra hem kommer se ut. Vet inte om jag är taggad på att flytta in till Västervik om ett par veckor med bara halva familjen, eller om jag vill tjuta och spola tillbaka tiden. Men jaja, ska iallafall dra nu. Har somsagt lite ont om tid. Så vi hörs senare ikväll kanske :)

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: är den sann?! :OO

2012-02-15 @ 22:20:23
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: bbecka

sv: täntke inte på det :o

men hemskt :/

2012-02-15 @ 22:32:50
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :D

2012-02-15 @ 22:35:12
URL: http://mooollys.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0