bjuder på någon solig random bild

2012-01-06


Godmorgon! om man nu kan säga det nu. Har inte hunnit med så jätte mke ännu, vaknade för ca två timmar sedan. Men nu ska jag iallafall sätta igång hjärnan och börja tänka. Fundera ut något som jag kan hitta på idag. Jag fundera på bio ikväll. Frågan är ju om det går någon bra då? haha, det där lät som att jag ska gå helt själv och glo, helt forever alone -.- men jag har ju såklart fölk till allt som jag kan umgås med. Nejmen nu segar datan ihop och dampar, så vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Daniella - ALLTID TÄVLINGAR

SVAR: okidoki :)

idag ska jag åka och köpa några grejer, sen ska jag nog bara vara hemma och slappa eftersom att en tjej ska fixa en design till mig. vad ska du göra ikväll? kram

2012-01-07 @ 13:08:46
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Daniella

SVAR: Ikväll ska jag bara slappa :D

vad gör du nu?

2012-01-07 @ 15:33:08
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Nikita

Hej!



Gott nytt år såhär i efterhand! :)

Hur mår du?



Btw, snygg blogg! <3



Tävling, frågestund och ny hissa eller dissa på bloggen! :)



Kram // www.nikitagallros.blogg.se

2012-01-07 @ 22:34:45
URL: http://nikitagallros.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0