en lång dag i Linköping

2012-01-05

Har varit hemma en timma nu, ungefär iallafall. En heldag i Linköping vart det då. Det har varit helt okej och det har varit roligt. Har gått i Ikano huset, Ikea + flera affärer där i närheten. Jag hittade lite kläder, men jag köpte faktiskt inte mer än en tjockärmad. Och lite hårtoffsar fick jag hem med. Tyvärr så kan jag inte visa upp det på bild, eftersom köpet ligger fortfarande kvar i bilen. Och bilen tog mamma och drog in till stan med, så ah.

Har också kollat massor på en systemkamera! Den kameran som jag har varit lite halft ute efter kostade inte mer än 4000 :-, och jag trodde typ 6000 :- eller nått, haha. Så jag får se vad det blir i det närmaste dagarna :D


GASH, vilken bildbrist ;o


Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Ser ut som du haft en rolig dag! :)

2012-01-05 @ 21:44:13
URL: http://www.emlas.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0