en regnig torsdag

2012-01-12


Fy vilket väder det är idag. Regn och plaskt. Har ni också mke regn? Som jag tycker det så skulle det vara bättre med snö. Hård och fast snö. Men det kanske är lite försent för att komma nu.

Annars skoldagen, hm.. vad ska man säga om den? har både varit upp och ner. Härligt att umgås med sina vänner osv osv. Men så har det hänt en del som gav mig sjukt mke panik. Inget som kommer komma upp här, inom senare tid isf. Ni behöver inte bry er ännu. Hahah, det där lät helt katigt ;)

Annars för tillfälligt, så sitter jag är och är social med folk. Ska läsa genom bloggar och svara på kommentarer. Känner doften av middagen som lagas i köket. Gud vad min mage kurrar...

Kommentarer
Postat av: Julia

-det är bara bra här!:)

vad gör dudå?:D

2012-01-12 @ 17:17:06
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0