ett inlägg till sist

2012-01-10

Inget bloggande idag inte. Iallafall inte förren kvällen. Hahah, hej på er. Äntligen så sitter jag här framför skärmen igen så att jag kan skriva lite till er.
Första skoldagen är nu med avklarad. Den har faktiskt varit helt okej. Man fick ju träffa sina fina vänner igen. Och lektionerna, vi fick iallafall inte överdrivet mke med jobb att göra.
Efter skoldagen, så stannade man i Ankaersrum visst. Hos tönten Malle med tönten själv och Anton. Hur mke hittade vi på? Jag - ingenting. Dom - spela, haha. Drog sedan runt sju en snabbis hem till Rasmus och Zandra, och tog sedan bussen efter det hemmåt. Och nu är jag hemma :) 


gammal bild i mörkret där de sitter i sin fantasivärld -.-' TÖNTAR 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0