förra året

ÅR 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
yes

Höll du några av dina nyårslöften?
halft tror jag

Blev någon av dina vänner/bekanta förälder i år?
njae, inte någon som jag kommer på just nu

Dog någon som stod dig nära?
nope

Vilka länder besökte du?
bara Svergie

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
mjo

Vad var din största framgång 2011?
öh, ingenaning

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11 augusti heltklart, sedan 1 september och 17 Juni


Största misstaget?
jag har nog inte gjort någon jätte misstag

Har du varit sjuk eller skadat dig?

jao

Bästa köpet?
ingenaning

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jao

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?

några styckna


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag?

Vad önskar du att du gjort mer?

njutit av livet, haha


Vad önskar du att du gjort mindre?
ingenaning

Hur tillbringade du julen?
inne i stan med släkten

Blev du kär i år?
kanske

Hur många förhållanden?
typ inget

Favoritprogram på tv?

"My Life as Liz" tror jag..

Största förändringen i år?
livet


Bästa boken du läste i år?
syskonkärlek

Något du önskade dig och fick?

jaootyp

Något du önskade dig men inte fick?
ah

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

var i Västervik och firade

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

ja, eller va?

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011?

öh, tunna sommarkläder året runt


Vad fick dig att må bra?

vännerna

De bästa nya människorna du träffade?
Emmy Ahlkvist, heltklart ♥
 
Årets sämsta?
inget speciellt tror jag?

Årets bästa?
alla galenskaper med vännerna, och somaren, och Emmy !


Kommentarer
Postat av: Daniella

Var gärna med i Dagens blogg hos mig, du har chansen att synas framför mina 400-500 läsare. För mer information, klicka dig in här, direktlänk:



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

2012-01-01 @ 21:26:18
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Emmababy

sv: hihi kej, jo bara bra :D kramis

2012-01-02 @ 09:29:30
URL: http://emmababy.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0