första dagen efter helgen

2012-01-30

Jaha, om man skulle försöka köra på ett inlägg då? Hej på er :DDDDD känner att jag är på ett väldigt spralligt, oseriöst humör med mke energi i mig. Så vi får allt se hur det här kommer sluta.

Sitter förtillfälligt och är social med Anna, skickar massa låtar till hennes mobil and so. Hon har ju fått hem sin nya idag, hon är redigt glad. Samtiditg så vi sitter och dunkar musk som "Rosa helikopter" eller "Heja Bamse". Hahah, vår musiksmak äger. Har stort sett hela eftermiddagen, sedan jag kom hem från skolan, bara varit social med syster och chillat med henne. Vi har lekt en del med hennes mobil också. Som tagit helt seriösa bilder på oss, hihi. Får se om jag visar upp något ikväll :')

Annars skolan idag, har varit hel okej, som alla andra. Det har blivit lite sprucken glas, tralalala - garvat så man tjuter så att man måste gå ifrån lektionen, haft andra fnittriga lektioner, haft kuratorn som lärare för en timma... osvosv. Så det kanske inte har varit en dag precis som alla andra, eller? ;)


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; antingen någon cool crazyfärg eller svart! :D

2012-01-30 @ 18:40:16
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi idag har det blivit skola i några timmar där jag gjort ett arbete med en klasskompis. :) Sedan har jag varit hemma och tagit det lugnt framför tv:n och datorn. Det hade jag tänkt fortsätta med :D

Vad har du själv gjort idag? :)

2012-01-30 @ 19:44:40
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: ping lowhngren

sv-hih jooo fast de e ltie kuligt o ha nåt planerat de oxo , ha nåt o se framm imot ;)<3

2012-01-30 @ 20:01:54
URL: http://pinggirl.blogg.se/
Postat av: bbecka

sv: haha det är ca 40 mil dit eller något tar iallfall 5 timmar dit.

Vi åker dit på måndag morgon, så är vi där vid lunch, har 2 dag slöjd, ½ dag bild, en dag teknik och en utedag eller något sånt.

sen åker vi hem från Gamleby vid lunch tid på fredagen! :)

2012-01-30 @ 21:43:13
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0