vart ligger skåne?

2012-01-06

hahah åh gud jag dör :') första gången jag såg den var tsm med Anna, och vi kunde verkligen inte hålla käften av garv. Inte för att mobba tjejerna eller nått. Geografi är heller inte mitt bästa och roligaste ämne. Men det här, gud det här är underhållning! Om man rättar till frågan till frågar lite så blir det rättare sagt: vart ligger skåne? haha, och hur fick dom in Emil i bilden? och att Malmö skulle ligga i Småland om han var skåning? xd

Har duschat under kvällens gång. Sjukt härligt. Hahah, ovantligt att jag tycker det eller? nej knappats xd Just nu så sitter jag i tv-rummet och göra pappsen sällskap. Vi glor på The vocie Sverige. Första gången jag såg det igår, det var faktiskt en smula interssant :)


Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Haha, rolig video! :)

2012-01-06 @ 23:13:24
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Anonym

HAHA så korkade brudar;D

2012-01-06 @ 23:18:43
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Daniella

SVAR: Jag har testat några av tipsen och absolut, de funkade tycker jag :)



Igårkväll slappade jag bara.



Händer idag?

KRAM

2012-01-07 @ 12:25:39
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0