Rix Fm festival 2011 Kalmar

Morgonen såg ut att gå upp klockan halv sju för att duscha och hinna fixa sig till den stora dagen. Åkte sedan vid halv elva, hämta upp en vän och sedan körde iväg ber till Kalmar.
Kom fram och försökte hitta till stortorget. Kollade hur många folk hade kommit och så. Anna och jag gick runt lite i affärer och så innan klockan två. Då vi stod vig lilla scenen och lyssnade på när Ulrik Munther sjöng Boys don't cry och signerade lite åt oss. Stog runt två meter från scenen kanske. Hade en väldigt tur med platsen.



Det var vid klockan två då. Jätte roligt att träffa honom. Han var glad och trevlig, haha. Sedan så började självaste festivalen vid sju på kvällen. Där mellan den lång tiden, så åkte vi till Ikea och åt mat. Mådde väldigt dåligt då. Jag mådde en sån där jobbig illamående, så man känner att man vill spy hela tiden.
Men det gick över till kvällen. Jag och Anna stog nästan längs fram där också. Kanske 3-4 meter från scenen. Hade bästa platsen, för det var bara korta tjejer framför mig. Så jag hade världens bästa fotoursikt. Men som sagt så dampade ju min kamera lite. Så jag får ursäkta för det suddiga bilderna. Men sen så var det också att de aldrig stog stilla på scenen så det var lite svårt att fota dom.










Aoo, det var ju några artister till. Men fick inge bra bilder alls på dom. Det var alltså de som var sist ute, då det var väldigt mörkt på himlen. Men mitt i konseren så gick jag bakom scenen för att se om jag skulle träffa någon. Jag träffade iallafall Ulrik då. Så han skrev på min arm, blev alltså min tredje aoutograf av honom. Bilder på honom bakom scenen.



Ni kanske tänker nu varför jag inte sa till honom att kolla upp och le in mot kamerna. Men det gjorde jag. Fast det var vakterna som sa att han inte fick le mot kamrorna. Vaför han nu inte fick det, haha. Det får vi nog aldrig reda på.

Dagen vart iallafall helt kanon. Åkte hem rätts så sent. Sedan så stannade vi på donken någonstans på hemvägen, och så tog vi en hamburgare. I vilket mitt fall, blev lite pommes och dricka bara. Kom hem någongång runt natten igen. Runt ett kanske. Var helt slut, så jag somade på direkten och sov som en stock hela natten.


Kommentarer
Postat av: Emmy Ahlkvist

Hejj, jättefin blogg för det första!

Sen så har jag en fråga... Men jag förstår verkligen om du inte vill eller så, så det är helt lugnt att säga nej, men jag tänkte att jag iallafall måste fråga.

Jo, jag var oxå i Kalmar den 11 augusti på rix fm festival, o då tog jag en massa bilder på Ulrik vid signeringen... Men tyvärr så fick jag ingen bild på när han log in i kameran...

Jag fick en idé om att jag skulle sätta upp ett helt fotokollage på min vägg i mitt rum med en massa bilder på Ulrik, o sen så vill jag ju inte ha de bilderna som finns över hela världen utan mina egna.. Men jag tänkte göra ett undantag för att få iallafall en bild som han kollar in i kameran...

Så skulle jag kunna få "låna" din jättefina bild vid signeringen när han kollar in i kameran ? (:

Som sagt förstår jag om du verkligen inte vill detta för det är ju din bild, men du kan väl kontakta mig via mejl eller nåt så jag vet? (:



/Emmy :)

2011-08-15 @ 11:28:34
Postat av: Emmy igen...

Hejj igen!

Haha, det måste ha varit du o din kompis som stod bakom mig och min lillasyster när Ulrik spelade vid lilla scenen! Jag tror jag frågade om ni såg, för jag är ganska lång ;p

2011-08-15 @ 12:02:17
Postat av: Emmy för sista gången.

En sista sak... Vad e adressen till din blogg för att jag har kommit in här via ulriksfanblogg.se :)

Skriv gärna det i mejlet oxå (a) tack på förhand ;)

2011-08-15 @ 12:03:57



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0