Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar är att först och främst klara av skolan och få en bra utbildning och betyg. Senare vill jag klara av mitt körkort och vinna en fin, fräch och skön bil. Få ett jobb bra jobb som man tjänar mke pengar på. Just nu är jag intersserad av mindre barn och leka/ta hand med dom, så kanske ett jobb på ett dagis. Jag gillar att fotografera med, men det vet jag inte om jag vill jobba med. Det kanske är med på fritiden och tjäna lite på det.
Jag vill ha ett stort hus, gärna med övervåning och stora rum så man frå plats utan att trängas. Jag vill ha man, och jag har fasnat på att få två barn. Gärna en tjej och kille så att jag får testa på båda. Men det spelar faktiskt ingen roll, jag kommer älska dom ändå. Jag vill inte bo mitt i en stad direkt. Gärna lite utanför tsm med några grannar som man kan umgås och bli vänner med.

Fast det är ju drömmar till mitt liv i framtiden. Nu så är det mer att jag vill ha pengar till en systemkamera fast att jag tror att jag redan har så mke pengar till en bra kamera. Och sen har jag ju många mindre drömmar som man går och drömmer om hela dagarna och önskar oftas att dom ska slå in, men några kan vara lite privata.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0