är snart mat här hemma

2011-02-16

Idag så vart det lite mer stressigt på morgonen. Vaknade rätts så sent, runt 20 över kanske. Och så var jag tvungen att duscha håret så att jag såg en aning fräsch ut, alla bara tog min duschtid igår kväll.  Sen var man ju tvungen att torka håret och borsta ut det, äta frukost och så vidare.
Kanske därför att jag har varit på så dåligt humör. Jag vet inte men jag har gått och varit ganska så surig idag men ändå så har jag skratta mke.
Hade ju engelskatestet till idag med, fick damp på skiten och jag bara sa till mattias att jag SKA göra om det, för jag kan bättre. Haha, så envis är jag :D

Men bloggar mer ikväll, ses :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0