Utedag i skolan ;d

2011-02-02

Vaknade rätts så sent i morse idag igen ;/ Får nog hitta viljan mera på mornarna tycker jag. Så jag fick snabba mig lite för att hinna med bussen. Åkte till skolan och väntade tills tiden skulle slå in tills vi skulle börja åka skidor. Det var ju ute dag idag i hela skolan. Jag skulle åka skidor på förmiddagen och skridskor på eftermiddagen. Åkte både sakerna med Moa :) skidorna gick utmärkt. Bara att jag ramla baklänges i en uppförsbacke och slog i svanskotan. Känns faktiskt som jag bröt den ;s Kan man göra det förresten? Sen så var jag en aning för nära att köra ner i ett dike fullt med vatten, usch.
Slutade en timma tidigare med skidorna. Fick en korv av Fredik på väg tillbaka till skolan efter skidturen. Det satte fin, tog ju typ 15 minuter innan jag åt upp hela den, haha. Sen gick jag och Moa upp til ica för att hon var hungrig. Jag tog och köpte en macka och fanta med. Åt det sen så väntade vi lite på att de andra folket skulle komma in till skolan igen. Det var typ bara jag och Moa som var i skolan, och vi kom knappt in för alla dörrar var låsta xd haha, men vi hittade EN dörr som var olåst, tur :)
Senare kom Herman så vi bara hängde lite med honom. Hade skapligt ont i svanskotan efter den lille olyckan. Kunde knappt gå eller sitta ;s
Senare så var det dags för skridskor. Jag gick ju med Moa till skridskorbanan. Tog mig på dom som vanligt, tog ett steg ut på isen. Kollade på dom andra som åkte och sen tog det bara stopp. Jag vände och skulle inte helt plösligt åka. Jag vet inte vad men mina ben bara vägrade. Så jag hänge där i 2 timmar ungfär. Tog av jackan och solade mig. Det var ett riktigt fin väder ute idag, varmt och solen var framme.
Sen så var jag hemma igen vid 2 :) fick sluta tidigare idag som om det var en fredag, kändes mke skönt.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0