dina ögon glänser så mycket att stjärnorna skäms

2011-07-18

Nu är städingen i mitt rum äntligen klart, delvis lite i huset med. Så nu är det rent både i Bellas och mitt rum, haha. Nu ska jag bara påbörja med den där roliga packningen. En del packning är faktiskt redan klar. Men det går nog fort att packa. För jag har gjort en seriös lista och tänkt genom allt. Men jag känner av, att jag kommer glömma någonting iallafall. Typiskt Linnea grej. Glömmer alltid en liten sak men ändå viktigt på vilken semester som helts. 

Bloggar mer senare. Om ni undrar, så kan gästerna komma när som helts efter fyra. Så det kanske inte blir så mke bloggande.

 
HAHA, hittade en gammal bild på mig från förra sommaren :') 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0